dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Då man träffar alla igen!

Heej!

På onsdagen vecka 44 åkte jag och Lisen iväg vid halv sju till Sjöhaga och till alla ska'utare:D När vi kom fram hejade man på alla och var jätteglad att se alla igen:D Vi snackade lite om vad som hänt senast vi träffade varandra och sen fick vi kvällsmat och satt i våra patruller:)



På kvällen samlades vi alla och satt i varandras knän som ni ser, jag satt i den där man fyller år under första halvan av året och vi var väldigt många:) Sedan hade vi något som heter grönnostalgi och då skulle vi visa upp en teater om vår ska'ut grön-hajk och kanske under tystnad och det var väldigt skojigt:D



Vi skulle även bygga våra kök vi hade under grön del med tändstickor och det slutade i katastrof för alla och vi var långt ifrån färdiga:P Alla patruller hann verkligen inte att göra den uppgiften men roligt hade vi och sen skulle vi ha andakt och till sist satt vi och spelade kort:)



Jag höll på att skratta ihjäl mig när Lisen blev skrämd av någon som nöp henne i tårna så att hon skrek rakt i Niklas öra som blev chockad och så satt jag och pekade på honom och garvade ihjäl mig så att han började skratta och peka på mig:P När vi var trötta gick vi till våra patrull-sovrum och valde säng och sen sov vi:)

Kommentera här: