dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Skolturné och många som vinkade till mig!

Hejhejsan!

Idag har jag först varit och spelat för två skolor här i vår lilla by:P Skolturné och det gick bra fast man blev lite nervös när man kom till de svåra ställena;) Det var roligt och det var många som jag är ledare för som vinkade glatt till mig:D Då blir man alltid glad:P

                                            

Sen åkte jag till skolan, till ett gäng med bussen och det roliga var att jag åkte samma buss som de andra i orkestern eftersom de inte kunde ta en tidigare buss än den jag tog fast jag var hemma innan det:P Det blev en heldag med Stråkligan:)



När man kom till skolan och suttit där ett tag åkte jag, Monica och Maja till Monica och vi har bestämt att Maja är min "pappa" och Monica är min "mamma":P Fast de två ska vara "tvillingar" och att jag föddes före dem så tänk på det ni:P Funderar på att sitta uppe till halv ett för att åka med och hämta syrran:P Vi får se hur jag gör men god natt för dem som vill sova nu:)

Kommentera här: