dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Simmat mycket!

Tjenna tjenna!

Idag har man haft tyska, matte, svenska och idrott då vi badade:) Först simmade vi 16 längder frivilligt fast jag simmade bröstsim:P Sen skulle i simma fyra längder ryggsim eller grodsim var det:P De andra i klassen hade livräddning men jag kan inte vara med pga mitt öra så jag skulle simma några längder till;) Jag och Jenny gick på toa brevid varandra och när vi gick ut blev det exakt samtidigt och de som stod och väntade blev lite förvånade;P



Efter skolan åkte man till orkestern och då fick vi noterna som vi ska spela på orkesterdagen:D Vi ska spela två medlylåtar från the beatles och lejonkungen:D Sen ska vi spela the phantom of the opera och tre skotska melodier:) Ska bli roligt:D



Jag fick kolla på lite noter och provspela med min lärare om vi kunde spela de i orkestern men hon ville kolla med mig föst:P Kan ni gissa vilken låt det är? :P Det är oh my god med the moniker:D Ska också bli skoj:D Kom på att jag kanske har möjlighet att vara med i orkestern i tvåan:D Det vill jag verkligen så jag hoppas på det:D Vi ses, alla glada människor! :D

Kommentera här: