dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Inte lätt att komma ihåg att man skulle ta med nyklarna!

Hello!

Idag har det varit temadag och innan vi skulle till aulan för lite information satt vi i biblioteket och då la jag mina nyklar på bordet, när vi skulle gå glömde jag av dem så precis när jag skulle sätta mig i aulan kom jag på detta:P Jag och Maja sprang (joggade) nästan hela vägen för att ingen skulle ta nyklarna eller platserna;) Sånt som kan hända men jag har mina nyklar:D



Efter skolan gick vi och åt på elake måns och de andra köpte födelsedagspresenter till Jenny:) Jag köpte till mig själv skosnören, gröna och lila:D Tänkte att jag skulle ha det till mina converse:)



De gröna skulle jag ha på mina gamla men jag tyckte inte det passade, så blev det med det och de lila har jag på de gröna:) Vad tycks, ska jag byta tillbaka till vita? :) Vi ses!

Kommentarer:

1. Maja:
As snygga skosnören !!! ;) Men jag vill se hur det såg ut på de andra skorna med de gröna skosnörena Rebecca :))
2. Bloggaren själv;):
Tackar, tackar:D På de andra såg det gröna bara dumt ut så antingen får jag köpa i en annan färg eller så blir det de gamla:)
3. Angelica aka willow:
Hejsan! Fin blogg du har :D



p.s

Om du är emot Homofobin så tycker jag du borde bli medlem i facebook gruppen "Krossa homofobin!"

http://sv-se.facebook.com/#!/home.php?sk=group_171700902877807&ap=1
4. Monica:
Dom var ju as snygga!!
5. Bloggaren själv;):
Jag tackar så mycket för det "mamma":D

Kommentera här: