dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

10,5 kilogram!

Tjenna!

Nu har jag övat tyska och förut idag på scouterna käkade vi popcorn medans vi såg på film som var Håkan Bråkan & Josef:P I skolan har jag fått massa frågor om europeiska unionen och sen ska jag skriva en liten uppsats på engelska om min USAresa:)Räknat så många mattetal att jag blivit snurrig och sen har jag haft tyska:P


När man skulle packa väskan innan man gick till bussen gick det väl bra, till slut vägde väskan hela 10,5 kg och enligt mig är det väldigt tungt! Jag hade även min kära vinterjacka att bära på eftersom Maja råkade ta fel när vi var hos Emma:P Men jag överlevde men lite axelskador;) Inte så allvarliga men jag tycker inte om att gå med en så tung väska till bussen! :P Nu måste jag duscha så vi ses imorn! :D

Kommentera här: