dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

10 dagar kvar till min födelsedag och 80 dagar kvar till sommarlovet!

Heeellojsaaan!

Idag är det som sagt 10 dagar kvar till min födelsedag och 80 dagar kvar till sommarlovet:D Yey! Idag har jag bara letat information om miljövänliga transporter och koldioxidutsläpp från transporter:P Jätteroligt att se på massa statistik;)



Vi hade klassråd det sista och då bestämde vi nästan vad vi ska vara på karnevalen:D Säger inget! :D Sen orkade jag inte skynda mig till bussen så jag satt och vänta på nästa buss med Maja, Monica och Emma:) I för sig blev det en direktbuss men det går ju bra att gå nu när det är vår:) Sommarlovsmorgon, vintergatan och det var längesedan men ett bra barnprogram:P Snart ska jag duscha och sen sova men vi ses!

Kommentera här: