dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Stockholm imorn!

Heeeeeeeeeeeej!

Idag har jag pratat betyg på samhällskunskapen och sen har jag haft matteprov i matte B, det var svårt! Efter två timmar gick jag ut hyfsad nöjd och då skulle jag gå till skåpet men jag fastnade utanför E-huset för där stod Adam så han väntade på Emma, Monica, Maja och Vivian med mig:) Det tog en timme tydligen:P



Vi fikade efteråt för att fira att vi inte har några mer läxor:D Yey och imorn åker jag till Stockholm med kompisarna:D Det ska bli jätteroligt:D När man gick hem från direktbussen hittade man ett roligt sätt att gå, göra märken asfalten som är lite konstig för när det är varmt kan man göra märken:P



Här hemma har jag slagit in en kartong och att man kan öppna den fortfarande:P Sedan har jag blåst upp även 20 ballonger till:) Jag har gjort lite skyltar till studenten och massa nödvändiga saker;) Ska sova nu men vi ses!

Kommentera här: