dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Loooooooooooooooooov!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Nu är det lov:D Yey! Idag har man haft redovisning med temat och det var jättebra redovisningar:) Ajaxgruppen var nog bäst om jag ska vara helt ärlig för de hade en teater i ett kök för 80 år sedan och vi skrattade åt deras skämt och de brydde sig inte för de bara forsatte spela teater och det var väldigt bra gjort!



Efter allt så åkte jag, Emma, Maja och Monica till lekia och köpte en hjälm och yxa och jag berättar senare på månaden vad jag ska ha det till:P Jag fick skjuts på Majas cykel och Emma på Monicas och stackars Maja för hon har verkligen otursvecka! Hon blev påkörd idag, hon ramlade men det gick bra som tur är:)



Jag har även köpt godis till lägret:) Jag ska nämligen på årets läger idag och då är det Lisen och jag som ska passa sjuor:) Hoppas det går bra och att de inte gör det jobbigt för oss;) Men nu ska det packas och vi får se om jag slänger in ett inlägg imron men vi ses och ha ett bra lov allihopa! :D

Kommentera här: