dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Grillkväll med "ont i magen efteråt"!

Hellojsan igen!

Idag har det varit lite betygsprat och läraren kom en timme för tidigt till skolan men vi hittade henne inte förens en timme försent:P Snurrigt och idag var det pannkakor och jag, Maja, Emma, Vivian, Jenny och Monica åt med två av våra lärare (de som är gifta och jobbar i samma arbetslag):P



Efter skolan gick vi runt på och senare när Jenny var tvungen att åka hem:( satt vi andra och käka mjukglass:) När vi hade gått på stan en stund till sa Monica hejdå och jag också:) Men när jag stod och väntade på bussen ringde Maja, Emma och Vivian och sa att vi skulle grilla:) Det blev bara de och jag:)



Vi va hos Maja och det var supermysigt att grilla:) Vi spelade även kubb och brännboll:P Brännbollen tog vi efter vi hade ätit allt möjligt som en köttbit och en tjock korv;P Massa potatisgratäng, chips, smält blockchoklad och marshmallows och det kanske var något mer;)



Vi hade jätteont i magen och Emma hon var ju ändå roligast när hon åt för det gick inget vidare;P Vi höll på att garva ihjäl oss och som sagt hade vi jätteroligt:D Hoppas det händer någon mer dag och då ska Monica och Jenny med också! Nu ska jag sova så god natt och jag lär ju sova gott idag;D

Kommentarer:

1. Maja:
Hullu :D Jag tror jag har skickat bilderna till till din hotmail nu men jag vet inte riktigt haha :D:D
2. Bloggaren själv:P:
Heeeej Maja! Jag vet inte om jag fick alla kort, det känns inte så:) T.ex. den där bilden på Emma när hon ser lite rolig ut när hon stirrar ner på bordet:P

Kommentera här: