dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

23 juni 2011!

Heej!

Idag har jag packat eller först kom Monica och Emma hit:D Vi käkade kladdkaka och pratade lite:) Efter ca en timmer åkte de igen för Emma skulle jobba:P Jag har alltså pckat idag:) Tre packningar, två för ledarkursen och en för imorn:)



Imorn åkte jag nämligen till storstaden och hälsar på mammas kompis familj och de har två barn, en på dagis och en på lågstadiet:) Ska bli roligt att få leka med dem och Kajsa har skaffat en kanin och den är döpt efter hennes morfar:P



Det kanske blir så att jag åker till Liseberg med Maja, Monica och Emma efter ledarkursen, yey:D Jag har gjort lite CD-skivor som vi ska lyssna på väg till storstaden för det tar sin stund men nu ska jag sova för jag ska upp om ca sex timmar men god natt och dröm sött!

Kommentera här: