dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

The last song!

Hellojsan!

Idag har jag bland annat bytt ut mina skosnören i de blommiga conversen till rött:) Färg på skosnören är roligt och snyggt tycker jag:D Sedan är det bestämt att jag ska åka till GBG till Lisen två dagar och då ska vi se Harry Potter och dödsrelikerna del två:) Jag vet att jag har sett den två gånger då men den är ju jättebra och Lisen ville se den också:P



Jag har varit och handlat med mamma och då blev det tofsar, ett par byxor som jag ska ha när jag är scoutledare och på scoutledarkursen:) Det är byxor där man kan ta av benen så det blir shorts, praktiskt:P Det blev en liten kompass med termometer också och raggsockar så jag inte fryser:P Nu har jag nog det mesta till alla läger och sånt en ledare kanske bör ha;)



Jag tittade på the last song nyss och den är jättebra! :) har försökt plocka undan lite på skirvbordet men jag kom inte så långt;P Ska fika med Monica på onsdag så hon får sin present som hon aldrig fått men den har legat här på skrivbordet och väntat på henne;) Får se när jag lägger mig men vi hörs snart igen, förmodligen imorgon:D

Kommentera här: