dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Skohyllan och filmhyllan!

Hejsan svejsan!

Idag har jag sorterat skohyllan eller rättare sagt slängt de skor som jag vet att jag aldrig kommer använda:) När jag ändå var i farten sorterade jag om i filmhyllan efter min genre;P Först familjens filmer och sen mina:)



Jag har packat också, till Frankrikeresan också. Jag vill egentligen åka på semester nu men så kan det gå:) På TV idag gick Harry Potter och dödsrelikerna del två, bakom magin:P Självklart tittade jag på det för jag kommer snart få se på sista Harry Potterfilmen:D



Jag, mamma och pappa var en sväng vid kyrkogården för att sätta dit blommor för farfar skulle ha fyllt åttio år imorn och då blir det ju fint med lite blommor om någon går förbi där imorgon:) Nu ska jag sova så vi ses när jag kommer tillbaka och jag kommer sakna bloggen för jag ska altid på semester eller läger nu för tiden;P

Kommentera här: