dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Mössa och halsduk i samma färg som mina vantar!

Heeeej!

Idag har jag varit och handlat lite:P Det blev body scrub, facial scrub, stickringar,garn och ett par tofflor:) Idag har jag påbörjat stickningen och det ska bli en mössa i samma färg som mina lila vantar:D Ska även sticka en halsduk sen:P Jag har sytt ett R i alla leggings jag har så att syrran inte tar fel eftersom hon är väldigt bra på det;)



Vad har jag gjort mer?  Ja, jag har nog inte gjort så mycket mer än att vara jättetrött  också:P Ska'ut är en intensiv kurs och handledarna sa att man blir aldrig så trött efter att ha varit på kursen och jag håller med! Jag får kämpa för att hålla ögonen öppna:P Nu ska jag sova men vi ses imorgon:D

Kommentera här: