dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Frankrike 9 Juli!

Hejsan svejsan!

Jag har ju varit i Frankrike som i vet och nu ska jag skriva lite om det tänkte jag:) Först så tog vi planet till Amsterdam från Göteborg:) I det planet satt Emma Green, lite coolt med höjdhopparsken i samma plan:D Jag åkte då med mamma och pappa på semester:P



När vi kom till Amsterdam eller Holland åt vi och då tog jag en pizzabit och sedan flög vi vidare till Frankrike:) Vi hyrde en bil, en alfa romeo Giulietta:) Vi åkte till hotellet som låg i staden Arcachon som tog ungefär en timme och då sov jag:P Hotellet var jättefint och vi fick en lite svit så jag fick ett rum och mamma och pappa ett ihop:)



Den kvällen åt vi på en restaurang vid stranden som var en turistfälla så maten var in så god men jag åt en köttbit med pommes:) Sedan gick lite på alla gator och de va jättemysiga med upplysningen och allt såg så litet ut:)

Kommentera här: