dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Frankrike 15 Juli!

Hejsan svejsan!

Denna morgon åt jag två små baguetter istället för det andra stället var stängt och då blev det med skinka och ost i en och ägg, gurka och tomat i den andra:) Jag hade fortfarande ont i nacken men det var inte så farligt:) På förmiddagen åkte vi båt till Cap Ferret och det var värsta kön och det kom massa olika båtar:P



På båtturen såg man ostrons odlingsställe och massa båthamnar lite här och där:) Jag åt skinka med pommes på en restauran där och sedan åkte vi lilla tåget fast det var lite större och det gick på räls:P "Lilla tåget" tog oss till stranden och där badade pappa:) Vi åkte tillbaka med lilla tåget efter en stund:)



När vi var tillbaka vi restaurangerna åt vi glass och sedan åkte vi hem igen med båten och då var det en jättelång kö så de fick komma massa båtar som kunde skjutsa oss:) På den kvällen åt vi på samma restauran som i söndags, Les tamaris restaurant:) Jag åt flera stora räkor och massa hemgjort potatismos:D Jag gillar verkligen räkor och det potatismoset var supergott! Glass till efterrätt blev det:)

Kommentera här: