dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Frankrike 14 Juli!

Hejsan svejsan!

Nu var det en baguette utan kyckling fast med skinka istället, det som jag åt andra dagen:) Jag vaknade upp med nackspärr den morgonen, en sida bara men det var inte trevligt:(  Det var väldigt soligt så vi åkte till stranden Zen it igen:) Solade där och jag åt en glass men den var inte så god;)



När vi åkte tillbaka till hotellet gick jag och mamma i affärer och då köpte jag en lampa:D En grön:D Det var Frankrikes nationaldag den dagen så poliserna var framme på gatorna:) Jag åt en pizza den kvällen:) När jag hade lagt mig för att sova hörde man att det "pangade" och det var fyrverkerierna som de har för att det är nationaldagen:P Jag stod på min balkong och tittade på det:)

Kommentera här: