dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Frankrike 10 Juli!

Hejsan svejsan!

Denna dag åt vi frukost på hotellet och de hade inte mycket ska jag säga:( Det var inte gott alls men så kan det vara:) Sedan gick vi till stranden och kollade på båtar eller jag gjorde nog inte det men jaja;) Vi åkte till Frankrikes högsta sanddyna som var 300 meter högt:)



Först gick vi ner till strandrestaurangen och det låg strax nedanför fast bortåt sanddynan och för att komma dit så skulle man gå nedför en jättelång trappa med massa trappsteg och vissa var på snedden så det var inte den bästa trappan:P Vi åt på strandrestaurangen och då blev det hamburgare i baguette;) Vi gick uppför den branta sanddynan en bit och satt där i sanden ett tag och solade lite fast med kläderna på;)



På kvällen åt vi på restaurangen Les tamaris restaruant och det blev trerätters:) Först åt jag fisk som var delad och de hade format allt i en rektangel på ett snyggt sätt och det smakade jättebra! Som huvudrätt åt jag en köttbit med hemgjort potatismos som var hur gott som helst! :) Till efterrätt blev det tre små kakbitar fast de var inte lika goda tyckte jag:P

Kommentera här: