dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Vanten brann nästan upp!

Tjenna mors!

Skriver lite stelt nu känner jag för att jag har varit ute i ca en och en halv timme:) Jag var nämligen ledare för första gången i år:P Det var trevligt att börja igen och jag har blivit erbjuden att åka på hajk om exakt en vecka alltså mellan måndag och tisdag men vi får se om jag hänger med:)



Jag har haft ett litet konstigt shema idag men jag orkar inte skriva det så ni får se istället:P Vi hade i alla fall alla lektioner bara inte i samma ordning pga föreläsningen som Fredrick Federley hade:) Det har varit en bra måndag trots alla teoretiska lektioner:)



Nu ska jag försöka värma mina fingrar och det brann i min vante när vi gick fackeltåg förut men jag skulle ändå slänga dem snart:P Som sagt ska mina händer värmas upp lite så man inte behöver skriva så stelt;D

Kommentera här: