dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Prova på-kvällen!

Hejsan igen!

I tvåan går alla som vill spela ett instrument på en prova på-kväll:) Innan jag gick dit hade jag redan bestämmt mig för att börja spela piano och inget kunde hindra mig och jag ville knappt gå på prova på-kvällen:P När jag gick dit med min mamma kollade jag runt men jag ville inte provade så mycket men då tyckte mamma att jag skulle prova att spela cello för att det var ingen som provade just då:) Jag gick dit och fick spela blinka lilla stjärna och när jag gick tillbaks till mamma sa jag istället att jag skulle börja spela cello och inget annat och sedan gick vi där ifrån:D



Det var den lilla historien om när jag bestämde mig om att jag skulle spela cello:D Snart ska jag gå och lägga mig så dröm sött!

Kommentera här: