dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Filmmusik och en kvartett!

Heeeeeeeeeeej!

Nu har jag spelat färdigt på min cello för idag:D Vi spelade från 10:00 till 16:00 med pauser i mellan, fika och lunch:) Vi käkade lunch i musikskolans korridor med långbord:P Igår när jag kom dit fick jag också reda på att jag var en av de som skulle spela kvartett:) Vi spelade upp den på konserten och jag var vädigt nervös ska jag säga! :)



Sen spelade vi detta! Alltså filmmusik och det var Forrest Gump, Hedwig's theme, Indiana Jones och Pirates of the Caribbean:D Det var väldigt roligt att få spela en helg och Monica, Maja och Adam kom och kolla:D



Sagabond spelade för oss sen och vi fick varsin skiva av dem:) Nu tänkte jag kolla på fångarna på fortet men vi ses! :)

Kommentera här: