dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Värst vad vi ska gå långt då!

Heeeeeeeeeeeeeej!

Idag har jag varit i Göteborg med Emma, Monica och Maja:) Vi gick till tre eller fyra stadium för att Emma skulle hitta sin jacka men där fanns den inte men jag, Maja och Monica var tvugna att prova ett jätteroligt klädesplagg:D



När vi skulle äta skulle vi till subway och då åt vi inte i nordstan och sen var det inte öppet ute någonstans nära nordstan så vi fick gå hela vägen till avenyn och äta:P Jag trodde jag skulle svälta, eller inte men kanske;P Sen har vi haft det sköj och jag fick bara med mig ett par coola leggings som ser ut så här:D



Ska åka till GBG imorn igen för att vara med i sportlovsorkestern och det ska bli roligt och sen kan man skryta lite;D Ska lägga mig tidigt för vi ska åka halv sju på morgonen men önska mig lycka till! Vi ses:D

Kommentera här: