dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Väntat, väntat och väntat!

Hej!

På morgonen hade jag nationellt prov i matte och jag kom in i klassrummet på pricken för min buss kommer bara några minuter innan åtta och vi börjar prick åtta så jag kommer alltid lite försent på morgonen:) Provet gick nog ganska bra tror jag, det kändes i alla fall så:)



Senare idag har vi haft temadag och för mig har det varit så att jag har suttit/"legat" i en kontorsstol som finns i studielandskapet och försökt hitta ett fall på artikel 17 om mänskliga rättigheter:) Har inte varit det allra roligaste men sen hade jag husråd också. Det började då en timmer efter att jag hade slutat så jag fick vänta en jättelång tid! :P


När husrådet var färdigt efter en och en halv timme så var jag tvungen att köpa en yoggi och sedan gå till bussen och åka hem i en halvtimme:) Fick vänta i 10 minuter på nästa buss och David som skulle följa med till MOP för det var bara han som kunde tänka sig följa med:) Den bussresan tog också en halvtimme så det är ju alltid roligt att åka buss i typ en timme;)



På MOP hade bland annat Rebecka en uppspelning med hennes klass så det var därför dagen blev som den blev men de spelade och sjöng jättebra så en bra avslutning på dagen fick jag trots allt väntan:D Åkte med Rebecka hem som tur var för annars hade man varit hemma halv nio vilket jag inte behövde för jag var hemma redan åtta:) Nu ska jag sova så dröm sött!

Kommentarer:

1. Rebecka:
Det var jätteroligt att få träffa dej, (för det blir ju inte så ofta) och att du kom och kollade :D kram

Kommentera här: