dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ont i magen nästan av all mat!

Tjenna!

I morse hade vi matte och då repeterade vi lite matte och fick tillbaks nationella och det gick väl bra:) Sen hade vi en jättelång rast och då gick jag, Emma, Maja, Ellen, Vivian och Monica till pizzerian:D Vi åt en halv pizza var:P Efter den långa rasten hade vi engelska och sen var det fikadags:D



Vi skulle bjuda några av invandrarna på fika och det blev några danser och sånger:P Sen har vi skämtat mycket också så nu har man skrattat hela dagen lång och snart ska jag åka hem för att spela cello i trekvart, sista gången innan jag spelar i Göteborg:D Bara fyra dagar kvar:D En av mina lärare skrev Rebecca på arabiska, lite coolt:) Snart ska jag åka men vi ses!

Kommentera här: