dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Undra om jag har sovit något!

Hejsan!

Igår var jag, Emma, Jenny, Monica, Vivian och Ellen hos Maja och innan vi åkte buss till henne åkte jag, Jenny och Ellen hem:) Jenny skulle köpte en present och Ellen och jag åkte hem till mig för att packa min väska och sen åkte vi tillbaka till resten:P Vivian och Monica åkte till Vivian för att packa hennes väska och Maja spelade fiol:) Emma åkte och mocka och kom lite senare till Maja:)



När alla hade hämtat sina väskor och kommit till resecentrum stod vi och väntade på bussen och igår var det snöstorm här om jag inte har fel och eftersom Maja bor utanför LDK så kändes det som om man var i alperna igen;P Ingen blev bortblåst som tur va:)



Igårkväll tittade vi på film och plattade/locka folks hår och massa prat och godis/chips:D Vi hade det trevligt och till slut hamnade Monica i soffan, jag på golvet, Maja och Jenny på en madrass brevid mig (jag fick då inte plats på madrassen;P), Vivian i fåtöljen, Emma och Ellen i sängen och jag tror det knappt var någon som somnade djupt så alla är nog jättetrötta nu:P Vi hade det trevligt och mysigt i alla fall och nu ska jag se på melodifestivalen:) Håll er vakna!

Kommentera här: