dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tillbaka till det vanliga!

Hellojsan!

Idag är det söndag och imorn börjar skolan igen:) Jag har ju haft en ganska ovanlig vecka, brukar oftast åka skidor på sportlovet med familjen men så blev det inte i år:) Jag har ju spelat i sportlovsorkestern i GBG så jag har inte hunnit tänka på så mycket mer än noter och det kan jag behöva ibland:P Sportlovsorkestern förra året och förr förra året:D





Enligt mig känns det som om lovet snarare har varit i två veckor istället för en och det kan ju vara bra:D Idag har jag gjort lite läxor och tittat på TV, bara slappat innan allt drar igång igen:) Ska som sagt träffa alla vänner och det ska bli skojigt:D Nu ska jag packa väskan, duscha och lägga mig så jag är pigg tills imorn:) Sov så gott! 

Kommentera här: