dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Semlor!

Tjabba tjenna hallå!

Idag har vi nästan övat hela orkestern ihop förutom en liten sväng stämrep och vi cellister kom försent för våran lärare hade inte koll på tiden och då kom en gubbe och sa att vi saknades:P På fikapausen fick vi semlor:D När vi åt lunch blev det på subway:) Har varit där varannan dag de senaste, söndag, tisdag och torsdag;P



Saker jag köpt i GBG:D Imorn är det konsert så det blir roligt och idag kom det en tidningssnubbe och tog kort från GP:) Vi får se om jag hamnar i tidningen;) Nu är jag hemma igen och jag börjar vid tre så jag måste åka vid ett men jag får sovmorgon:D Göttans! Min stråke är hel igen! :D Om vi inte hörs innan så önska mig lycka till för det lär väl behövas! :)

Kommentera här: