dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Min stråke gick sönder!

Hejsan svejsan!

Idag var det alltså min andra dag i sportlovsorkestern:) Vi hade stämrep och vi spelade alla i orkestern:P Under sista repet gick min stråke sönder så jag fick leta efter min lärare som inte var där men någon ringde han sen:) Den ska bli lagad och under tiden får jag låna en av lärarens stråke:)



Idag åt vi på subway och efter orkestern åkte jag och pappa hem så nu sitter jag i mitt eget rum:D Jag och mamma ska åka till GBG imorn morgon och sen ska vi bo på samma hotell och vi åker hem på torsdag och sen åker mamma, pappa, mormor, morfar och jag ihop på fredagen fast då behöver jag vara där tre så jag får sovmorgon:D Nu ska jag kolla på en film och käka popcorn så vi ses!

Kommentera här: