dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Inte så mycket!

Hejsan svejsan!

Jag hade ju estetisk verksamhet förut och hade en jättelång rast, sedan gick vi och käka tacos:) Våran multimedialärare var inte här idag så vi fick sluta:D 20 över 11, gött! Jag, Maja, Emma och Jenny har gått på stan lite här och där och sen fick jag äntligen de att gå och fika med mig fast Jenny skulle köpa kakor och åka till sin kille men Monica kom:)



Sen när vi fikat gick de till bussen men jag gjorde inte det för då skulle jag få sitta och vänta på min buss i en timme:P När jag gick till alla affärerna så hittade jag David och Nils så jag gick med dem men efter en halvtimme har bägge redan åkt hem och till en affär som ligger långt borta:P Jag hamnade till sist här i skolan för att vänta på bussen:) Ska snart åka hem men vi ses kanske ikväll:D

Kommentera här: