dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Bara två lektioner!

Hejsan!

Idag hade jag ingen tyska eller matte:D Istället kom jag tidigt till skolan ändå för att jobba med temaarbetet med Adam, Astrid och Tilda fast Adam fick göra färdigt på gympan också:P Vi fick tillbaka våra folklivsuppsatser som vi gjorde för länge sedan:)



På gympan körde vi handboll och vi fick springa mycket också! :( ;P Jag kommer få träningsverk imorn:) Spelade cello med Stråkligan och då blev det lite lättare låtar:P Vi ska på den årliga skolturén och självklart ska jag med även om man går i ettan:D Det behövs så då kan jag väl vara snäll:) Måste dra nu men vi ses och imorn är det temaredovisning så ett önska till behövs:)

Kommentarer:

1. Camilla:
var med i dagens blogg och få ta del av mina besökare! :) <3

http://kmill.blogg.se/2011/february/dagens-blogg-5.html

Kommentera här: