dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

2011-02-06!

Heeeeej!

Idag har man tränat på sin celloredovisning och tittat på TV:P Kom på att jag aldrig berättade vad jag köpte på elgiganten i fredags och det var skyddsplast till mobilen:) Men det roliga kommer när jag skulle sätta på den:D Jag, Maja och Monica satt i bibloteket med instruktionen på engelska så de fick översätta åt mig;)



Först skulle man spreja sina händer med typ vatten blandat med nåt som gör så att det inte kommer massa fingeravtryck på plasten:) Man skulle tydligen spruta det på plasten också, på klistret! Jag fattade inget men jag gjorde det och sen försökte jag lägga plasten på mobilen så nogrant som möjligt eftersom jag ville att det skulle vara perfekt:P



När jag gjorde det var jag inte nöjd så jag tog upp plasten igen vilket man inte skulle göra och det blev lite fingeravtryck på plasten och sen blev det också en stor luftbubbla längst ner så jag tog upp plasten minst två gånger till men jag är ganska nöjd med lite fingeravtryck;) Får se hur länge jag står ut innan jag köper en ny;P Ses!

Kommentera här: