dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Vad kan man göra med massa dumlepapper?!

God kvällen!

Idag har jag slagit in alla julklappar så nu ligger de under granen:) Gjorde även klart min sista julklapp som är till morfar:) Under tiden jag gjorde detta ringde min kära lillkusin:) Mamma svarade men han sa inget förutom "Rebecca?" och då hämtade mamma mig och sedan frågade jag Viktor vad han hade gjort och vad han skulle äta men det blev inte så många svar och till slut sa han "måste äta nu":) Han är är gullig han:)



Vad har jag gjort mer? Jo jag fick ju massa dumle som ni vet och jag hade inget att göra igår så jag började sätta ihop alla dumlepapper och nu har jag kommit så här långt:P Lite pyssel är alltid lite roligt och tejpen kommer väl ta slut snart:P Imorn är det julafton:D



Jag kom ju på en sak till och det är ju att jag är med i tidningen:D Det handlar om min jul och det är ju då Adam som har skrivit det:) Jag var med på två sidor, den andra sidan var med några från musikskolan:) Det var från tisdags när jag spelade jättelänge vid ICA ni vet så jag var populär bland tidningen idag;)

Kommentera här: