dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Vad är värst?!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Idag klockan åtta på morgonen övningskörde jag för första gången på trafikskolan:D Det var jätteroligt och jag är jättenöjd med min lärare för han är så rolig:D Kommer bli jättebra tror jag att köra hos honom:) I skolan har det inte hänt så mycket men jag, Maja, Monica, Emma, Vivian pratade om hur våra pappor är och det är svårt att säga vem som är värst:P



Hade en muntlig redovisning om Bravo apelsinjuice och den gick bra tror jag:) Vår lärare hade med sig bullar och pepparkakor som vi fick och Annie tog med sig en chokladkaka som alla delade på:D Efter skolan gick vi som snackade om våra pappor till alla affärer och köpte julklappar och hade roligt:) Köpte en head massager till mig själv:D Hej svejs!

Kommentera här: