dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ukulele, ukulele, ukulele och stämapparaten!

Tjenna (100 dagar kvar till man får tillåtelse av lagen att köra bil själv)!

Idag har jag bäddat sängen, tagit på mig kläder och borstat tänderna före lunch:P Inte illa för lilla mig, upprepar nog allt imorn tror jag:P Jag ska ju ha besök imorn:D Det blir jag, Maja, Monica, Jenny, Ellen, Julia, David, kanske Emma och kanske Adam:D Harry Potter-maraton:D Idag har mamma städat huset, jag pumpat luftmadrasser och gjort i ordning lite nere i källaren:)



Jag var med och handlade på ICA också i en timme, körde vagnen för en gång skull:P Vad har jag gjort mer, jo spelat massor med ukulele:D Jag kan en sång jättebra och en nästan bra:P Den sången som jag kan jättebra har bara ett ackord så det kanske inte är så konstigt;D Den andra sången har två ackord vilket innebär att man måste byta sin rara fingrar på strängarna vilket kan gå lite segt ibland;P Nu ska jag sova lite så man orkar med maratonet:P God natt!

Kommentera här: