dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ukulele och onepiece!

Tjennixen igen!

Nu ska vi se vad jag har fått i julklapp i år:D För det första har jag fått en onepiece och en ukulele:D Bästa julklapparna på länge:D Jag har även fått en notbok eller den handlar om hur man lär sig spela ukulele:D Har fått tre andra notböcker, Harry Potter-tema, 80-talet, våra roligaste visor & burlesker:)



Jag har fått två presentkort på Åhléns och Lifeclub, ett gymkort kanske man ska säga:P Fick en femhundring och en penna;) Jag har fått en ladyshaver och ett nytt objektiv till min kamera, ett teleobjektiv och den är ett 55-300 så nu kan man zooma långt:D



Till sist fick jag alla Harry Potter-filmerna:D Yey, skrek till när jag fick onepieceen och ukulelen:P Jag fick inte en onepiece men jag fick pengar som är meningen att köpa en:D Hoppas alla ni också har fått många bra julklappar som jag men vi hörs imorn:D

Kommentera här: