dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Två muntliga redovisningar imorn!

Helloj!

Idag har det varit temadag om millenniemålen och jag har varit jättetrött hela dagen, det blev helt enkelt en lång dag igår:P Till lunch idag fick vi julbord:D Gott, efteråt följde jag med Adam och David till musikaffären för Adam skulle köpa trumpinnar:)



Efter skolan åkte jag hem för att äta och gå på toa för att sedan åka ner till musikskolan och spela med lite folk från paradorkestern:) Vi är några som ska spela på ICA nästa vecka någon dag på kvällen:) Nyss har jag tränat på två redovisningar som jag ska ha imorn:) Innan skolan börjar imorn ska jag övningsköra för första gången med min körskolelärare i växelbil:) Kommer bli spännande:D Ha det gött så ses vi imorn!

Kommentera här: