dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

The invisible man!

Helloj!

Idag är det måndag och då började jag skoldagen med att ha en biologilabb:) Den gjorde jag med Emma och Adam och vi skulle göra massa saker för att sedan få se hur cellerna är uppbyggda i en lök:P Sedan hade vi ingen idrott så håltimma på två timmar och 40 minuter så då åkte jag, Emma, Maja och Vivian till Monica som låg och sov hemma hos sig:)



När vi hade ringt på dörren och knackat tillräckligt många gånger så att Monica öppnade såg hon "morgonpigg" ut och efter hon öppnat dörren gick hon och la sig i sängen igen;) Vi hade köpt en pizza och glass så vi lånade Monicas kök en stund:P Det var en trevlig överraskning och när vi kom tillbaka till skolan hade vi engelska:)



Sista lektionen för mig var fotografisk bild och då skulle vi gå till vänermuseet och analysera bilderna som en känd kinesisk fotograf har tagit:) Han var riktigt duktig på att fota:) Sedan skulle man gå ända till resecentrum igen och det var precis så att jag missade stadsbussen med en halv minut:( Jaja, jag kom på direktbussen hem sen i alla fall:) Här hemma har jag bara tittat på filmen the rebound:) Ha det bra!

Kommentera här: