dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ska prata med min körskolelärare för första gången snart!

Hejsan!

Idag har jag vaknat upp med träningsverk efter boxingen igår:P Det gör ont och idag på idrotten hade vi gymmet och jag kommer få ännu mer träningsverk imorn, längtar inte;P Haft biologi och engelska också fast vår engelsklärare var sjuk så vi gjorde inte så mycket ändå:P



På fotografisk bild lämnade jag in min julbild till min lärare:) Jag fick texten "nu tändas tusen juleljus" och jag skulle tolka det som jag ville och sedan fota utefter det så det blev så här:) Skrev ut den och klistrade den på bakgrunden och satte upp den i korridoren så att alla kan se:) Här hemma har det inte hänt så mycket och jag ringde min körskolelärare för första gången men han svarade inte, han skickade ett sms att att jag skulle ringa senare så jag får väl göra det snart, hoppas det kommer gå bra:) Tjingeling!

Kommentera här: