dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sista skoluppgiften avklarad 2011!

Heej!

Idag har jag inte gjort så mycket:) Mammas kompis familj skulle komma hit idag från Stockholm men i morse fick jag ett telefonsamtal om att det inte blev så för lilla Kajsa, snart nio år är magsjuk:( Inte så roligt:( Istället fick jag hitta på något annat och jag kom på att jag inte hade gjort färdigt en uppgift i fotografisk bild A så nu är den klar:) The invisible man:)



Jag har smsat med Maja väldigt mycket eftersom jag ska ha Harry Potter-maraton på torsdag:D Det blir jag, Maja, Monica, Jenny, Ellen, David, Julia från NV och kanske Adam:D Ska bli skojsigt så nu kände mamma att hon skulle städa imorn:P Jag och mamma kanske åker in till stan imorn för att köpa lite färg som man tvättar tyger med:P Har ätit upp mina dumle nu:( Får väl göra färdigt mitt fina konstverk med dumlepapperna imorn;P Hej svejs så ses vi imorn:D

Kommentera här: