dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sista avsnittet av julkalendern 2011!

Hejsan ännu en gång!

Vi hörs inte imorn riktigt än:P Dagen har bestått av att gå upp, smsa God Jul till lite folk och sedan åt jag frukost samtidigt som jag tittade på sista avsnittet av årets julkalender, Tjuvarnas jul:) Julkalendern i år var faktisk rikitigt bra:) Jag öppnade givetvis en första julklapp på morgonen och då blev det teleobjektivet:D



Vi åkte till mormor och morfar när alla hade duschat och då åt vi mat med en gång:) Sedan lekte jag lite med lillkusinen Viktor och klockan tre var det Kalle Anka:D Efter det började vi öppna alla paket för Viktor tjatade så mycket om det:P En tomte kom på besök men Viktor listade ut att det var morfar för det var inte så bra utklätt men det var väldigt roligt att se morfar i peruk:D



När vi äntligen har öppnat alla julklappar och lekt lite till med Viktor åt vi mat igen och senare på kvällen åkte vi hem och då började jag spela på min ukulele:D Det är jätteroligt men vi ses:)

Kommentera här: