dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Man kan göra många saker på en vanlig tisdag!

Hejhej!

Idag har jag haft sovmorgon:D Ovanligt ska jag säga eftersom jag brukar ha fotografisk bild då men så blev det inte idag:) Min första "lektion" blev då lucia:) Estetarna hade som vanligt ett luciaframträdande idag, jättefint:) Efteråt hade vi svenska i en halvtimme och under den blev det lite snurrigt:P



Igår ringde jag min körskolelärare och det gick bra, han sa att jag skulle ringa idag klockan nio för då var han på körskolan:) Jag ringde strax efter nio idag men han svarade inte men några minuter efter det smsade han och sa att han ringer efter hans lektion:) Jag skickade då tillbaka att jag skulle titta på lucia om ett tag för jag lär ju inte svara då tänkte jag och efter lucian smsade jag igen och sa att nu är lucian slut:P



Jag sitter vid bänken på svenskan och håller koll på mobilen om han nu skulle ringa och precis när jag skulle vända mig om för att säga något till Adam och David ringde han, precis den sekunden men han la på ganska snabbt:P När jag märkte det ringde jag upp honom och efter ca fem minuter svarade han och vi bestämde att jag skulle köra klockan åtta på torsdag:D



Jag hade matte efter lunchen och efter det åkte jag till doktorn för att rensa vax i öronen:P Jag gjorde det men jag var där för att kolla så att det där blodkärlet var borta på min trumhinna:P När jag kom tillbaka till skolan följde jag med Adam på hans grafisk illustrationslektion eftersom jag, Adam och David skulle titta på mop:arnas julkonsert:)



När skolan var slut gick vi tre till netto och köpte glass och lite godis för att sedan äta det hos Adam för att tiden skulle gå innan bussen gick:) Vi kom i tid till konserten och den var också jättebra:) Nu sitter jag här i sängen efter en lång dag och ska sova, nattinatti:)

Kommentera här: