dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Känns som en ny människa med nyklippt hår!

Hejsan svejsan!

Idag har jag sovit länge:D Det är jullov, äntligen! :D Jag spenderade min morgon med att äta frukost samtidigt som jag tittade på julkalendern:) Den är riktigt bra och spännande, nu är det bara två avsnitt kvar:P Efter lunchen idag skjutsade mamma in mig till stan för att jag skulle klippa mig:)



Så här ser det ut nu, klippt och slingat:) Det tog som vanligt ungefär två och en halv timme:) Jag är riktigt nöjd och sedan hade jag och Adam bestämt att jag skulle ta med Davids gitarrfodral eftersom Adam inte har något fritidskort men han var inte klar än så vi skippade det:) Förresten så har Adam målat den jättesnyggt, fick en bild på den förut:) Men nu ska jag schlafa lite tänkte jag så gute Nacht:P

Kommentera här: