dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Jullov!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Idag var det julavslutning i skolan:D Först tittade vi på en film i biosalongen är i stan med Nv/Na:arna och det blev "Simon och ekarna":) Sedan hade vi frågesport och då var det bara VP och Na-samhälle och så skulle man vara åtta i varje lag, minst en från varje klass så jag var med Adam och massa treor och en etta tror jag:P Det gick nog inte så bra för oss men jaja;)



Sedan hade några treor gjort en liten film om lärarna:) Till sist satt vi i aulan och rektorn pratade och estetarna sjöng några julsånger:) Vi fick julgröt och kön var jättelång så Emma, Jenny och jag ställde oss i en annan kö mellan våra lärare för vi tyckte att de var så snälla:P Vi gick alltså före massa men det jaja;)



Efter skolan gick jag, Maja, Emma, Vivian, Monica, David och Adam på stan och jag vet egentligen inte vad vi gjorde men Monica köpte 25 stycken tuggummin i en sån där automat:P Hehe, vi är konstiga vi men kul hade vi i alla fall:D Först så skulle Vivian åka hem med tåget och sedan lämande Emma, Maja och Monica oss med bussen och då var det bara jag, David och Adam kvar:)



Vi satt i resecentrum tills Davids buss gick och tills min pappa ringde för pappa ringde samtidigt som David gick:P Då var det bara jag och Adam kvar och då ringer syrran mig och vill få en foundation som jag ska köpa och mamma ska prata också och jag skulle ju gå till pappa så det blev lite ont om tid där:P När jag gick så cyklade Adam hem också och nu sitter jag här hemma med musik i öronen och massa dumle:D Ska klippa mig imorn så en ny frisyr nästa gång vi ses:)

Kommentera här: