dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Julavslutning!

Tjennixen!

Idag har jag sovit länge för jag la mig väldigt sent igårkväll, satt och spelade igenom Julens bästa sånger för cello:D Det blev mamma och pappas godnattvisor sa de idag:P Jag käkade frukost, titta på TV en stund, duschade, åt lunch och tog på mig rätt kläder för att vara ute en lång stund:)



Vid halv tre var det samling för ledare och några scouter för att förbereda julavslutningen:) Vi började med att tända eldar i "tvättmaskiner":P Sedan gav vi glögg till alla som gick förbi och det var trevlig att prata med så kallade grabbarna grus:P Det blev lite dans och musik på slutet men jag saknar att ledarna inte fick göra ett julspex:( Vi är ju jättebra med i år fickk vi inte göra något sånt för en viss person men jaja:) Vi ses och nu var det en ny dag!

Kommentera här: