dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Jul, jul, strålande jul!

Heeeeej!

Idag har jag haft temadag om millenniemålen:) Just nu har jag om mål tre som är öka jämställdheten mellan kvinnor och män:) Vi lyssnade på två föreläsningar också som vår lärare hade:) Blev jättetrött av att lyssna och läsa mycket idag och en liten överraskning var ju också att jag skulle gå på husrådsmöte och då skulle man lyssna i en timme till, jaja det gick fort idag som tur var:P



Jag fick ett sms av min körskolelärare och nu ska jag kontakta honom om tider och sånt:D Fick ett sms av min cellolärare och hon sa att den låten vi spelade in igår ligger ute på Youtube nu:D Lyssna på den många gånger nu! :D Har pluggat lite engelskglosor nu och skrivit ut bilder till min plansch i hållbart samhällsbyggande:) Vi hörs en annan dag!

Kommentera här: