dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Jag gjorde det!

Hejsan!

Idag har det varit en dag till med lillkusinen:) De kom vi lunchtid och då åt vi mat och sedan lekte vi:) Vid halv fyra åkte jag och "gubbarna" iväg till stan för att spela bowling och då sa pappa att jag skulle få pengar om jag var bättre än min morbror:P Det var alltså jag, morbror, morfar och pappa som spelade:)



Det var jämt mellan oss och jag ligger bra till och in i det sista vann jag över min morbror/fadder:D Jag fick alltså pengar av pappa och det är mycket:D Det är inte ofta det händer:P Vi spelade tre serier och jag hade ett snitt över 100:D



När vi kom hem igen var det kvällsmat som gällde och sedan tittade jag och Viktor på film, Elias en stund blev det och jag har sett en liten bit på Bilar också:) Har käkat lite dumle och tagit lite kort med mitt nya objektiv:D Vi hörs någon dag och imorn blir det att träffa den andra släkten:D

Kommentera här: