dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Jag flög över halva salen, FLÖG!

Tjennixen!

Idag började jag med att gå upp en halvtimme tidigare för att jag skulle hinna med att duscha innan jag skulle bli intervjuad:) Vid halv två kom då Adam och någon som hette Filip, de jobbar bägge på NLT och Adam känner jag ju väldigt mycket så det var bara roligt:) De ställde massa frågor om julen och tog kort så nu är jag med i NLT-tidningen:)



Sedan slappade jag innan jag skulle boxas med syrran och igår kväll så smsade hon och sa det och då tänkte jag bara, yey eller inte:P Det var jobbigt och jag flög också, inte ofta man gör det;) Syrrans skulle sparka mot mitzen som jag lutade mot min mage och hon sparkade så hårt så att jag flög:( Så kan det gå men nu har jag duschat, igen och sitter här med pyjamasen på:) Sista skolveckan minus två dagar kvar innan jullov:D Ses!

Kommentera här: