dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

En jullåt, tre cello och flera inspelningar!

God kvällen!

Idag har jag satt upp min fotografisk bild-bilder:D Blev bra så nu har jag gått och sagt det till nästan alla i klassen att de ska kolla på bilderna:P På svenskan jobbade jag med barnspråk och på matten började vi med kapitel två:)



Efter skolan hade vi en liten minikonsert i musiksalen i ungefär 20 minuter och hej mitt vinterland spelade vi:D Den är jätterolig att spela och vi fick tomteskum och pepparkakor innan publiken kom:D Efteråt fick alla som spelade en påse bilar:D



När konserten var slut spelade jag, Olivia och vår lärare Ingrid en jullåt och den spelade vi in så den kommer komma upp på Youtube någon gång:D Hoppas det blev bra och vi gjorde många inspelningar så en borde ju vara bra:) Ska göra annat nu tänkte jag så hej svejs!

Kommentera här: