dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Överraskningsprov i engelska!

Heeej!

Idag har jag inte haft någon skola kan man säga;P Vi var på föreläsning om arkeologi för vi ska ut och gräva i fält om en vecka:) Ska nog bli lite roligt:P Efter föreläsningen säger våran engelsklärare att vi ska ha prov i engelska B för att se hur ni ligger till. Då blev jag sur för hon sa att hon kunde inte åka med ettorna till Lurö för hon var sjuk men ändå hinner hon förbereda sig på typ en dag att hon ska ha prov med oss! Inte bra men jag hoppas att det gick bra, var tyvärr inte säker på en enda fråga men allt kan hända:)



Vi var ett gäng och fikade efter provet men sedan åkte de flesta hem men mysigt var det i solen där vi satt:) Jag somnade faktiskt i soffan när jag kom hem för jag var megatrött, vet inte varför men mamma säger att det är pga vädret men jaja, kanske skoltrött redan? :P Nu ska jag snart sova men imorn är jag ledig:D Yey, jag kanske åker till Lisens skola och hälsar på för det tyckte vi vore roligt men vi får se hur det blir, hej svejs!

Kommentera här: