dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Oj, oj, oj, vilken dag det har varit med allt bussåkandet!

Tjenna!

Idag steg jag upp vid åtta för att sedan ta en buss vid nio till staden och där gick man i affärer i ca en timme för att sedan möta Monica för att åka buss till Emmas jobb:) Vi har hälsat på både Emma och Maja men de jobbar på olika ställen:P När vi kom till Emmas jobb så hade inte hon börjat än;) Inte så bra av mig och Monica att kolla upp det innan men jaja;P



Efter den missen så åkte vi till Maja och då gjorde vi en annan miss så vi fick gå till henne i tio minuter/en kvart;) När vi kom till henne åt vi en räkmacka och gick runt och kollade lite:) Maja tog rast när vi var där men efter ett tag hos Maja åkte vi tillbaka till Emma och då var hon där:D Vi spelade bland annat kort och satt på plast på de våta bänkarna;P



När jag och Monica åkte hem tänkte vi ta en titt i elgiganten men det regnade jättemycket och åskade så vi klev aldrig ut ur bussen så vi åkte hem till Monica istället:) Där åt vi mat och lekte lite med kattungarna:) Sedan åkte vi till Ica och till Emma och Maja och där käkade vi chokladpuddig:) Nu sitter jag här och ska strax lägga mig i min sköna säng men vi ses ännu en dag!

Kommentera här: