dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Gran Canaria, lite smått och gott som hände!

Heeej!

Nu är det sista inlägget för Gran Canaria:) Lite blandat som hände under resan:P Först vill jag säga att jag har läst ut alla böcker ur hungerspelen:D De var jättebra och fatta eld läste jag ut på tre dagar och revolt på två dagar:D



Sen var det en gubbe första kvällen som gav mamma tummen upp precis efter vi hade ätit och vi fattade inget men sånt händer;) En kväll i restaurangen såg vi nån man som bar ut frukt på sin tallrik ut ur restaurangen flera gånger, skumt:P I måndags var det antagligen någon röd dag i spanien för alla servitriser hade spansk folkdräkt;)



Delfinsafarien skulle vara på måndag men det blåste så mycket att det blev för höga vågor så vi fick åka utan en svensk guide på torsdag istället men sånt kan ju hända:P Den spanska guiden som vi hade var ju helt för rolig, han bara skrek på spanska massa ord och gjorde sig rolig hela tiden som en clown;P



Mamma trodde att TVn hade gått sönder och kollat alla kablar och när jag tittar så ser jag direkt att en kabel inte sitter i så jag lagade TVn:D Vissa dagar blåste det så mycket att parasollet blåste omkull på mamma;P Det var nog allt!



Köpte hem lite milka som är en väldigt god choklad:D Nu mellanlandar jag lite för på tisdag ska jag till Berlin med några som läser tyska:) Vi ses senare:D

Kommentera här: